وبلاگ نودژ

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

U Messenger – Photo Chat 1.8.3 – جدیدترین نسخه یو مسنجر برای اندروید

مسنجری رایگان برای ارسال سریع متن، عکس، ویدئو، آهنگ و غیره

پس از معرفی و انتشار چند ده برنامه و مسنجر پرطرفدار اندرویدی امروز قصد معرفی برنامه U Messengerرا داریم که توسط گروه مشهور Cyberlink برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.با استفاده از این برنامه که میلیون ها کاربر را در سراسر دنیا دارا می باشد قادر خواهید بود به صورت رایگان و با سرعت بالا با دوستانتان چت کنید و با آن ها هر آنچه مایلید نظیر تصاویر گالری، ویدئو، موزیک و سایر اسناد را به اشتراک بگذارید.

از ویژگی های جالب مسنجر یو امکان ایجاد گالری شخصی برای تصاویر اشتراک گذاری شده می باشد.این برنامه به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و دارای امتیاز ۴٫۲ از ۵ در گوگل پلی می باشد و اندروید سیتی امروز آخرین نسخه آن را برای شما دوستان قرار داده است که می توانید در ادامه مطلب آن را با لینک مستقیم دریافت کنید.

ویژگی های اصلی برنامه U Messenger اندروید :

– ایجاد گروه های چت با امکان اشتراک گذاری تصاویر

– دارا بودن صدها استیکر و شکلک برای بیان احساسات

– قابلیت حذف پیام فرستاده شده حتی در صورت خوانده شدن آن

– امکان زمان بندی و شدولینگ برای ارسال پیام ها و تصاویر با تاخیر

– کاملا رایگان (جدا از هزینه ناچیز اینترنت مصرفی!)دانلود U Messenger   Photo Chat 1.8.3   برنامه چت یو مسنجر اندروید

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

دانلود برنامه Instagram آندروید  – آخرین ورژن اینستاگرام برای اندروید – بهترین برنامه افکت گذاری عکس و اشتراک گذاری تصاویر اندروید

آپدیت جدید دقایقی پس از انتشار در گوگل پلی

توجه : دو نسخه مود شده از برنامه اینستاگرام اندروید به تازگی در اندروید سیتی منتشر شده که دارای امکانات بیشتری نظیر اتصال همزمان با دو اکانت و دانلود ویدئوها و عکس ها می باشد که می توانید از این صفحه به آن ها دسترسی داشته باشید.

Instagram نام یکی از پرطرفدارترین برنامه ها جهت ایجاد جلوه های جذاب به تصاویر برای سیستم عامل اندروید است.با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.با استفاده از این برنامه همچنین قادر خواهید بود تصاویری که دیگر کابران این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید و لذت ببرید.برنامه اینستاگرام اندروید با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا توانسته با امکانات بی نظیر خود محبوبیت بسیاری را در بین کاربران اندرویدی کسب کند.

از نکات جالب این برنامه ، وجود افکت های بسیار جذاب آن از جمله افکت های قدیمی مانند افکت های WILLOW و INKWELL و افکت دهه هفتادی! یا افکت های بسیار دیدنی دیگر مثل Earlybird ، Hudson یا Sutro و… و یا امکان ایجاد حاشیه های مات دور عکس و بسیاری از امکانات بسیار جالب دیگر است که اینستاگرام را به محبوب ترین شبکه اجتماعی عکس تبدیل کرده است.

گفتنی است این اپلیکیشن قدرتمند به صورت رایگان در مارکت اندروید قرار گرفته و دارای  امتیاز عالی ۴٫۵ از ۵ در سایت گوگل پلی است و اندروید سیتی امروز آخرین نسخه این برنامه محبوب را با لینک مستقیم برای شما عزیزان قرار داده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

ویژگی های اصلی Instagram اندروید :

– وجود افکت های متنوع و جذاب برای زیباتر کردن نصاویر

– اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و…

– امکان نمایش عکس های به اشتراک گذاشته شده ی سایر کاربران در اینستاگرام

– مشاهده و لایک کردن عکس های شما توسط دیگر کابران و دوستان

– استفاده رایگان از تمامی امکانات و قابلیت ها

تغییرات نسخه جدید اینستاگرام اندروید (ورژن ۶٫۲۲٫۰ ) :

* افزودن توابع جدید برای افزایش سرعت بارگزاری

* رفع مشکلات قبلی و بهبود عملکرد کلی برنامه

توجه داشته باشید که هنگام اولین اجرای این برنامه باید در اینستاگرام ثبت نام نمایید که این کار به سادگی با وارد کردن نام و ایمیل قابل انجام است.دانلود Instagram 6.22.0 Final   جدیدترین نسخه اینستاگرام اندروید!                  

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

Whatsapp+ Plus 6.85 – جدیدترین نسخه و آخرین ورژن واتس اپ پلاس برای اندروید

جدیدترین نسخه Whatsapp+ اندروید – بدون نیاز به فایل کلید

نسخه جدید و کرک شده با قابلیت پنهان و hide کردن استاتوس 

+ روش صحیح نصب و فعال سازی واتس آپ پلاس

تغییرات مثبتی در این نسخه ایجاد شده است(در پایین ذکر شده)

اگر شما هم جز آن دسته از کاربران اندرویدی باشید که وقت زیادی را با مسنجرهای گوناگون می گذاریند، بی شک با اپلیکیشن واتس اپ آشنایی دارید که تا به امروز نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های گوناگون نظیر آیفون، ویندوز و غیره منتشر شده که به تازگی آخرین نسخه اندرویدی آن را برای شما دوستان در اندروید سیتی قرار دادیم.امــــــــا امروز قصد معرفی نسخه پلاس این برنامه یعنیWhatsapp+ PLus به شما کاربران عزیز را داریم.

Whatsapp+ در واقع نسخه ی پرو و حرفه ای برنامه واتس اپ بوده و جالب است بدانید که نسبت به نسخه معمولی خود، دارای امکانات و قابلیت های بیشتری بوده و امروز جدیدترین نسخه آنلاک شده آن با تمامی امکانات و ویژگی ها در اندروید سیتی منتشر شده است.با استفاده از این نرم افزار اندرویدی قادر خواهید بود که به سادگی، رنگ و اندازه و همچنین نوع فونت ها را تغییر دهید.ارسال موزیک و تصاویر با سرعت و کیفیت فوق العاده و برخورداری از یک دانلودر حرفه ای از ویژگی بارز دیگر این برنامه اندرویدی است.

برخی ویژگی های نسخه پلاس و آنلاک شده ی  برنامه Whatsapp+ اندروید :

– فعال بودن امکان مخفی نگه داشتن خود از دیگران (hide online status)

– امکان ارسال تصاویر بدون محدودیت (که در نسخه معمولی محدود به ارسال تا حجم ۱۶mb هستیم )

– امکان ارسال عکس ها و انواع فایل ها (که در نسخه معمولی این قابلیت وجود نداشت)

– قابلیت ارسال عکس ها با کیفیت بالا (که در نسخه استوک دچار کاهش نسبی کیفیت می شود)

– بدون نیاز به هرگونه ثبت نام و نام کاربری و رمز عبور

– دارا بودن قابلیت چت با دوستان به صورت گروهی

– دارا بودن امکاناتی برای سفارشی سازی نظیر صدای اطلاع رسانی ها، بک گراند و غیره

– دارا بودن تم های اختصاصی و دانلودر مخصوص برای افزایش سرعت

تغییرات نسخه جدید (ورژن  ۶٫۸۵) :

* رفع مشکل آیکون ضمیمه کردن به موزیک (attach music) و همچنین emoji

* رفع مشکل کرش کردن در اندروید ۵ لالی پاپ

* رفع برخی باگ های جزئی نظیر

  • مخفی کردن نوتیفیکیشنها
  • تغییر رنگ notifybar
  • رفع باگ AutoOnline
دوستان عزیز توجه نمایید چنانچه :

پس از نصب نرم افزار، کد فعال سازی برایتان فرستاده نشد یا پیامی مبنی بر نسخه ادیت شده برای شما نمایش داده شد، ابتدا برنامه را پاک کرده و نسخه معمولی آن را دانلود و نصب نمایید.سپس بعد از انجام مراحل فعال سازی نسخه آنلاک آن را بر روی نسخه قبلی نصب نمایید.با این کار نسخه ی پلاس به صورت اتوماتیک فعال می شود و می توانید از آن استفاده نمایید.

برنامه ی دیگری با نام واتس مپ در سایت منتشر شده که در واقع نسخه مود شده ی دیگری از برنامه واتس آپ بوده و نسبت به ورژن اصلی دارای امکان بسیار بیشتری است و یکی از بهترین جایگزین ها برای اپلیکیشن واتساپ پلاس می باشد. دانلود Whatsapp+ Plus 6.85   واتس اپ پلاس مود شده و جدید اندروید  

روش صحیح نصب و فعال سازی واتس آپ پلاس :

۱- ابتدا هر دو نسخه معمولی و پلاس را به طور کامل از روی گوشی خود پاک کنید.

۲- نسخه اصلی را از ایــــنجا دانلود و آن را نصب و فعال نمایید.

۳- با ۲ یا ۳ نفر از دوستانتان چت کنید و سپس به مسیر Settings → Chat Settings → Backup Conversations رفته و از چت های خود بکاپ بگیرید.

۴- حال ورژن اصلی را پاک کرده و نسخه پلاس را نصب کنید.سپس آن را اجرا کنید.حال گزینه AGREE & CONTINUE را انتخاب و شماره خود را وارد کنید.

۵- اگر با گزینه RESTORE مواجه شدید، آن را انتخاب و چت هایتان را ریستور نمایید و در آخر گزینه Continue را انتخاب کنید.کار تمام است…

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

EasyProfiles

    پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یکی از نقاط ضعف اندروید عدم وجود پروفایل های مختلف برای شرایط مختلفی که در آن قرار می گیرد می باشد . بدین منظور تا کنون برنامه های جانبی زیادی طراحی شده است که به شما کمک می کند این کمبود را برطرف سازید .
EasyProfiles یکی از این نرم افزارها می باشد که با گنجاندن تمامی امکاناتی که ممکن است یک کاربر به آنها نیاز پیدا کند توانسته است خود را به یکی از بهترین گزینه های حال حاضر تبدیل کند .

شما با داشتن این برنامه خواهید توانست پروفایلهای مختلفی طراحی کرده و حتی سوییچ کردن آنها را نیز نه به صورت دستی بلکه کاملا خودکار انجام دهید . هر پروفایل شامل کلکسیونی از تنظیمات می باشد که با انتخاب آن می توانید رفتار گوشی خود را بر اساس موقعیتی که در آن قرار دارید تغییر دهید .

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

App Swap – The Smart Drawer

z    برنامه App Swap – The Smart Drawer به شما امکان می‌دهد تنها با یک بار کشیدن انگشت خود بر روی صفحه نمایش بتوانید به برنامه‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه با لانچر فعلی شما سازگار بوده و به شما امکان می‌دهد تا به راحتی برنامه‌های خود را اجرا کنید. دو راه برای اجرای این برنامه وجود دارد، از طریق صفحه خانگی و یا اینکه انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید.

ویژگی‌ها:

مرتب‌سازی هوشمند برنامه‌ها

دسته‌بندی بر اساس دسته‌های رسمی فروشگاه گوگل پلی

قابلیت ویرایش نام و آیکان برنامه‌ها

قابلیت جست و جو در برنامه‌ها

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

Phone Tester

z7    Phone Tester نام یک نرم افزار کاربردی برای دستگاه های مبتنی بر اندروید بوده که دستگاه اندرویدی شما را ارزیابی کرده و اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به آن ها را به صورت کامل بررسی می نماید و این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما قادر خواهید بود تا وضعیت گوشی اندرویدی خود را به مرتب چک کرده و از جزئیات سخت افزاری یا نرم افزاری آن به صورت کامل آگاه شوید. این برنامه میزان سطح شارژ گوشی ، سخت افزار از جمله گرافیک ، دما باطری و … را بررسی کرده و به شما اطلاع رسانی خواهد کرد. این ابزار در واقع جزئی ترین قسمت گوشی را برای شما بیرون آورده و اطلاعات لازم را به شما می رساند .

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

Battery Monitor Widget Pro

Battery-Monitor-Widget-Pro-1     نرم افزار Battery Monitor Widget Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن بر روی باطری گوشی اندرویدی خود مدیریت کنید . اگر میزان مصرف باطری گوشی شما بالا است ، به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش مصرف آن حتما از این برنامه استفاده نمایید . این اپلیکیشن دما ، درجه حرارت و مدت زمان کارکرد باطری را به شما نمایش می دهد . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به رابط کاربری بسیار زیبا و شیک آن اشاره داشت .

تغییرات نسخه ۳٫۷ : 

پشتیبانی از دستگاه های جدیدتر

رفع مشکلات مربوط به ویدجت

رفع برخی اشکالات جزئی

پشتیبانی از زبان چینی

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

Dr.Web Anti-virus

     Dr.Web Anti-virus ابزاری مشهور و البته قدرتمند می باشد که به منظور محافظت همه جانبه از دستگاه های اندرویدی طراحی گردیده است که هم اکنون با قیمتی نزدیک به ۴۷ یورو در گوگل پلی به فروش می رسد !

برخی از ویژگی های کلیدی :
- اسکن کردن سریع با قابلیت انتخاب فایلهای سیستمی و یا پوشه ها و فایلهای مشخص شده توسط کاربر
- اسکن کردن به لحظه ای ( real-time)
- بهره گیری از تکنولوژی منحصر به فرد Origins Tracing برای شناسایی بدافزارهای جدید و ناشناخته
- محافظت کردن از SD Card در برابر فایلهای ویندوزی مانند autorun و Exploit
- استفاده بسیار پایین از منابع سخت افزاری و در نتیجه عدم کاهش سرعت
- نمایش آمارهای جزئی درباره اسکن های انجام شده
- سیستم آنتی اسپم قدرتمند با قابلیت مسدود کردن تماس ها و اس ام اس های دریافتی
- محافظت از گوشی دربرابر سرقت

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

     


Kika Keyboard – Emoji Keyboard یک صفحه کلید هوشمند برای اندروید است که شامل تم‌‌ها، فونت‌ها، صداها و ویژگی‌های متنوع دیگری می‌باشد. این صفحه کلید به شما امکان می‌دهد تا در هر جایی مانند ایمیل، توییتر، اس ام اس و … همراه متن خود به راحتی آیکان‌های ایموجی زیبا وارد کنید.

ویژگی‌ها:

دارای بیش از ۳۰۰۰ ایموجی رایگان

تایپ با استفاده از ژست لمسی با پیش‌نمایش شناور

شامل بیش از ۳۰ دیکشنری برای زبان‌های مختلف

پیشنهاد کلمه بعدی و کامل کردن کلمه فعلی

  • alireza kamali