وبلاگ نودژ

۳۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

descargar whatsapp ورژن جدید واتساپ سیمبیان whatsapp 2.11.547whatsapp مسنجری است فوق العاده که برای سیستم عامل های اندروید , سمیبیان , جاوا , ویندوز فون و آیفون موجود است  و با نصب آن می توانید با هزینه ی بسیار کم با دوستان و آشنایان خود چت کنید.

ویژگی های whatsapp :

- قابلیت چت متنی و ارسال پیام صوتی

- به اشتراک گذاری عکس ها و برنامه

- به اشتراک گذاری مکان

- ساخت اتاق و چت گروهی

- تغییرات نسخه ی whatsapp ۲٫۱۱٫۵۴۷ :

این نسخه هم مانند سایر نسخه تغییرات ظاهری کمی داشته و فقط زمینه ی پشتی شکلک ها تغییر کرده و بیشتر تغییرات رفع مشکلات نسخه های قبلی بوده                                                        

Supported device list:

  • Symbian: X7 · E6 · N8 · C6 · C7 · E7 · ۵۰۰ · ۶۰۰ · ۶۰۳ · ۷۰۰ · ۷۰۱ · ۸۰۸
  • S60 5th edition: Nokia 5800 · Nokia 5530 · Nokia 5230 · Nokia 5233 · Nokia 5235 · Nokia N97 · Nokia N97 mini · Nokia X6 · Nokia X5-01 · Nokia C6 · Nokia C5-03 · Samsung i8910 Omnia HD · Sony Ericsson Satio · Sony Ericsson Vivaz · Sony Ericsson Vivaz Pro
  • S60 3rd edition: Nokia 5700 · Nokia 6110 · Nokia 6120 · Nokia 6121 · Nokia 6124 · Nokia 6700 · Nokia 6290 · Nokia E51 · Nokia E63 · Nokia E66 · Nokia E71 · Nokia E90 Communicator · Nokia N76 · Nokia N81 · Nokia N81 8GB · Nokia N82 · Nokia N95 · Nokia N95 8GB · Nokia 5320 · Nokia 5630 · Nokia 5730 · Nokia 6210 · Nokia 6220 · Nokia 6650 fold · Nokia 6710 Navigator · Nokia 6720 · Nokia 6730 · Nokia 6760 Slide · Nokia 6790 Surge · Nokia C5 · Nokia E52 · Nokia E55 · Nokia E72 · Nokia E73 · Nokia E75 · Nokia E5 · Nokia N78 · Nokia N79 · Nokia N85 · Nokia N86 8MP · Nokia N96 · Samsung GT-i8510 · Samsung
  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰


                                                                  بازی فوتبال PES 2014 پرطرفدارترین بازی فوتبال مجازی است، این بازی دارای جذابیت زیاد و امکانات بسیار می باشد و برای کامپیوتر و سایر کنسولها منتشر شده است. هم اکنون نسخه ی موبایل (جاوا) این بازی را برای دانلود آماده کرده ایم. از جمله امکانات اضافه شده به این نسخه میتوان به افزوده شدن گرافیک، دقیق تر شدن صدا های بازی ، افزوده شدن سایه های دقیق و متحرک و سه بعدی سازی و … اشاره نمود. برای دانلود بازی بسیار زیبای PES 2014 برای گوشی های موبایل جاوا به ادامه مطلب میهن فون مراجعه فرمایید.

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

    

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برنامه Root Call Manager به شما امکان می‌دهد تا از تماس‌ها و اس‌ام‌اس‌های ورودی و خروجی نامطلوب جلوگیری کنید. برای عملکرد این برنامه دستگاه شما باید دسترسی روت داشته باشد. این برنامه از گوشی‌های هوشمند دو سیم کارته نیز پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌ها:

جلوگیری از اس‌ام‌اس‌های ورودی در اندروید ۴٫۴

مسدود کردن تماس‌ها و اس‌ام‌اس‌های خروجی

قابلیت تعریف پارامترهای مختلف برای افراد در گوشی‌های دو سیم کارته

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

      

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

JikJik نام یکی دیگر از نرم افزارهای تولید شده توسط اندروید ها می باشد که با نصب و استفاده از آن خواهید توانست به سادگی از جدیدترین اس ام اس های روز که در ۶ دسته بندی مختلف فراهم آمده اند بهره بجویید . این اپلیکیشن در واقع پیامک هایی را که در بخش جدید افتتاح شده در اندروید ها با آدرس www.jikjik.androidha.com قرار می گیرند در قالبی شیک و البته کاربردی در اختیارتان قرار خواهد داد تا بتوانید افزون بر مطالعه آنها ، به سادگی یک کلیک آن را در قالب اس ام اس به شماره های دلخواه خود ارسال نموده و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . بر خلاف گونه های موجود نرم افزار جیک جیک به صورت روزانه از سوی اندروید ها بروزرسانی می شود و برای دریافت جدیدترین های هر بخش کافیست تا به منوی آپدیت رفته و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا آخرین پیامک های قرار گرفته در وب سایت جیک جیک برایتان به نمایش گذاشته شود . همچنین یکی از قابلیت های منحصر به فرد دیگر جیک جیک نمایش پیامک های مناسبتی جدید بر اساس رویداد های تقویمی است که شما را از جستجو در اینترنت برای یافتن اس ام اس های متناسب با جشن ها و رویدادهای ملی و مذهبی بی نیاز خواهد ساخت .

جیک جیک در قالب دو نسخه رایگان و ویژه ( طلایی ) ارایه شده است ؛ در نسخه رایگان می توانید به صورت نامحدود از بروزرسانی های انجام شده برخوردار گردیده و آنها را مطالعه نمایید اما امکان ارسال مستقیم از داخل برنامه فراهم نمی باشد . نسخه رایگان همچنین برای تامین هزینه های جاری اقدام به نمایش آگهی درون اپلیکیشن خواهد نمود . اما در نسخه ویژه افزون بر قابلیت ارسال پیامک های مورد نظر خود و نمایش داده نشدن تبلیغات می توانید از آپشن های دیگری نظیر حالت شب ( مناسب برای محیط های کم نور ) و قابلیت تغییر دادن اندازه فونت نوشته ها نیز بهره مند شوید .

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

    

پیش نیاز: اندروید ۲,۲ و بالاتر

Auto SMS Sender Pro به شما این امکان را می دهد که به صورت خودکار به هر شخصی در زمان تعیین شده پیام بفرستید . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا یک متن را در زمان مشخص شده برای چندین نفر ارسال کنید . آیا فرا موش می کنید تولد دوستانتان یا مناسبت های مهم را تبریک بگوید؟ با این نرم افزار می توانید برای ارسال پیام های خود زمان تعیین کنید تا به صورت خودکار در زمان تعیین شده ارسال شوند .

ویژگی های اصلی:

دارای دو تم برای روز و شب

اضافه کردن چنید شمار یا گروه برای ارسال پیام

قابلیت تنظیم روز و زمان ارسال

مشاهده لیست های برنامه ریزی شده

دارا بودن پنجره Popup برای پاسخ گویی سریع

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

                                           

 اگر به دنبال یک آرشیو بزرگ و به یاد ماندنی از جوک ، پ ن پ ، متون عاشقانه ، سخنان پندآموز ، دانستنی ها ، متن های مناسبتی و … به زبان شیرین فارسی  با سرعت شگفت انگیز به روز رسانی میگردید .. هر چه سریعتر این برنامه را دریافت کنید .
سرعت به روز رسانی در این نسخه ۳۰ برابر بیشتر از ورژن های پیش است
فقط امتحان کنید

امکانات اضافه شده در نسخه جدید :

- حل مشکل فونت فارسی برای تمامی گوشی ها GLX-SonyEricson-Samsung-HTC,…
- سرعت شگفت انگیز به روز رسانی (چیزی در حدود ۳۰ برابر بیشتر از ورژن های پیشین)

از جمله قابلیت های برنامه :

- به روز رسانی آرشیو روزانه مطالب فقط با یک بار کانکت شدن به اینترنت
- بدون هیچ اشکالی در نوشتار به زبان فارسی
- ثبت و خواندن مطالب به صورت آفلاین
- ارسال متن ها به صورت اس.ام.اس برای دوستان
- محیطی بسیار زیبا و کاربر پسند
- موضوع بندی متناسب با مطالب
- آپدیت موضوعی مصالب به صورت جداگانه
- امکان ارسال دیدگاه و متن های کاربران جهت قرار دادن در برنامه با نام کاربر
- رفع باگ ارسال متن به زبان فارسی
- اسکرول بار برای اسکرین های کوچک و یا مطالب طولانی
- امکان ارسال نظرات در قالب موضوع بندی دراپ باکس

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

    

یازده،  برنامه ای کامل و جذاب برای فوتبال دوستان عزیز است که همه آنچه در ارتباط با فوتبال نیاز به دانستن و دیدن باشد را در یک محیط جذاب برای شما فراهم می کند.
ویژگی ها و امکانات :
- پشتیبانی کامل از زبان فارسی
- پشتیبانی کامل از بازی های لیگ ایران و لیگ ها و مسابقات برتر جهانی
- نتایج زنده
- تقویم مسابقات و بازی های تیم ها مورد علاقه
- مشاهده آنلاین وقایع و رخداد های بازی
- مشاهده اخبار و ویدئو های مسابقات قبل و بعد از انجام
- امکان انتخاب تیم و بازی های مورد علاقه
- اخبار و ویدئو های ورزشی
- امکان پخش زنده بازی ها به صورت مستقیم
- امکان به اشتراک گذاری اخبار و ویدئو ها
- مشاهده نظرات سایر کاربران و گذاشتن نظر
 
شایان ذکر است که در حال حاضر برنامه های بسیاری در زمینه اطلاع رسانی فوتبال منتشر شده است. اما آنچه ۱۱ را از سایر برنامه متمایز می کند به شرح زیر است:

- امکان مشاهده تقویم بازی ها و تیم های محبوب
- مشاهده ویدئوها ، خلاصه بازی ها و اخبار ورزشی شبکه ۳  به تفکیک تیم ها و مسابقات
- دریافت جدید ترین عناوین خبری و تصویری تیم های محبوب از طریق آگاه سازی خود کار
- ویجت جذاب برای مشاهده سریع نتایج و برنامه بازی ها بدون ورود به برنامه

                                               

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

     پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر                                  

با نرم افزار Dub Music Player از گوش دادن به آهنگ ها نهایت لذت را ببرید . این پلیر قادر است موزیک ها را با بالاترین و بهترین کیفیت ممکن برای شما پخش نماید . بیش از ۵ باند اکولایزری مختلف در این پلیر وجود داشته که می توانید از آن ها جهت افزایش صدای گوشی اندرویدی خود استفاده نمایید . اکولایزرها شامل پاپ ، دنس ، کلاسیک ، عادی و راک می باشد . کیفیت  باس را تقویت نموده و موسیقی های خود را غنی سازید . قابل توجه است که در صورت تمایل این امکان را خواهید داشت تا ویدجت اختصاصی این برنامه را بر روی صفحه قرار داده و سپس موسیقی های خود را کنترل نمایید . نگران نباشید ، زیرا این برنامه به صورت کامل از هدست بلوتوث پشتیبانی نموده و در هنگام رانندگی به راحتی می توانید آن را کنترل کنید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این موزیک پلیر فوق العاده ساده ولی در عین حال شیک می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

    

Orpheus Music Player نام یک پخش کننده موزیک همراه با رابط کاربری زیبا و کاربر پسند بوده که می تواند یکی از بهترین گزینه ها در میان پلیرها باشد ! منابع موسیقی را انتخاب نموده و سپس آهنگ ها را مدیریت نمایید . در صورت تمایل و برای کنترل بهتر و راحت تر موسیقی ها می توانید ویدجت اصلی این موزیک پلیر را در صفحه نمایش قرار داده و سپس به صورت مستقیم بر روی آهنگ ها نظارت داشته باشید . پلیر را شخصی سازی کنید ، به طوری که قادر به قطع پخش خودکار بوده و سپس می توانید به اطلاعیه ها پاسخ دهید . قابل توجه است که این برنامه از طرح ها و رنگ های متعددی پشتیبانی نموده که پس از مدتی کار کردن با آن قادر به تعویض آن خواهید بود . و در نهایت لازم به ذکر است که این پلیر به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیبانی می نماید .

تغییرات نسخه اخیر:

به روز رسانی رابط کاربری برنامه

اضافه شدن پلاگین های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

 

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

    

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

DeaDBeeF Player Pro یک پخش کننده موسیقی قدرتمند برای لینوکس است که اکنون برای اندروید ارائه شده است. به کمک این برنامه این امکان را خواهید داشت تا فایل های صوتی خود را از طریق فولدر پخش نموده و از گوش دادن به آن ها نهایت لذت را ببرید . توجه داشته باشید که این اپلیکیشن به صورت کامل از فرمت های mp3, ogg, aac/mp4, alac/mp4, flac, ape, wv, wav, tta, mpc, sid, mod, s3m پشتیبانی می کند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود ویدجت اختصاصی  ۴×۱ و در دسترس بودن رادیو آنلاین اشاره داشت .

ویژگی‌ها:

دارای لیست‌ پخش چندگانه

امکان پخش پوشه و یا فایل‌های خاص

دارای ویژگی پخش بدون وقفه

دارای اکولایزر با ۱۰ باند

نمایش برچسب و کاور آلبوم

دارای ویجت ۴در۱

دارای سه تم مختلف

پشتیبانی از دکمه‌های هدست

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰


پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

یکی از بهترین مرورگرهای اندروید همین مرورگردلفین می باشد و شاید از نظر خیلی از کاربران بهترین هم باشد . دلفین امکانات فوق العاده به شما می دهد و فقط کافیست انگشتان خود را روی صفحه نمایش گوشی تان بکشید تا همه امکانات برای یک وبگردی لذت بخش به زیر انگشتان شما منتقل شوند . این نرم افزار امکان جستجو صوتی را به شما میدهد و از تب هم پشتیبانی میکند که بواسطه ی آن قادرید در چند ثانیه بین همه صفحات خود جابجا شوید . همچنین می توانید از افزونه های در نظر گرفته شده برای دلفین برای امکانات بیشتر استفاده کنید . شما می توانید این مرورگر فوق العاده را از سایت اندرویدها به صورت رایگان دریافت نمایید. 

password پسورد : www.androidha.com

   

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

    

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

مرورگر Floating Browser Flux بروزری برای مشاهد ساده و سریع صفحات وب.این برنامه یکی از محبوب ترین بروزر های اندروید است که به شما در مشاهده و استفاده هرچه راحت تر صفحات فضای مجازی یاری می رساند. امکان بزرگنمایی بخشی از صفحات و همچنین کیفیت بالا نمایش تصاویر لذت یک جستجو جالب و مفرح را به شما منتقل می کند.

ویژگی های کلیدی Floating Browser Flux :
- پشتیبانی از طیف وسعی از گوشی های دارای سیستم عامل اندروید
- امکان افزایش صفحات نمایش تا ۱۰ تا
- بوک مارک و سیستم یک پارچه
- بدون تبلیغات

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

    

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Boat Browser Mini Premium  یک  مرورگر وب سریع ، ساده ، زیبا و پرسرعت را برای شما به ارمغان می آورد . رابط کاربری ساده ، آسان  و تمیز این مرورگر آن را به یکی از بهترین مرورگرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل کرده است . شما می توانید صفحات متعددی را بارگذاری کرده و ساعات خوشی را در اینترنت سپری کنید . این مرورگر از تم های مختلفی پشتیبانی می کند و شما می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کرده و در مرورگر قرار دهید . همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار به صورت کامل از ادوب فلش پلیر نیز  پشتیبانی می کند

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از مدیریت دانلود

پشتیبانی از ادوب فلش پلیر

بارگذاری صفحات نامحدود

وجود انیمیشن های زیبا

پشتیبانی از کلید های میانبر

رابط کاربری زیبا و شیک

پشتیبانی از چندین زبان

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از پنجره های متعدد در گوشی های سامسونگ

وجود ویژگی های جدید در مدیریت دانلود                          

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

     یش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 اگر از مرورگرهای تکراری موجود در اسمارت فون اندرویدی خود خسته شده اید ، می توانید مرورگر Habit Browser را امتحان کنید ! با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی صفحات وب را باز کرده و ساعات خوشی را در اینترنت سپری کنید . وجود منوی بسیار سریع و نوار ابزار حرفه ای در برنامه آن را به یکی از بهترین و پر سرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل کرده است .

ویژگی های اصلی:

وجود نمایشگر ماوس در مرورگر

باز کردن اسان صفحات وب

امکان لمس با دو انگشت

 

تغییرات نسخه اخیر:

وجود تنظیمات اختصاصی Proxy

رفع برخی اشکالات جزئی

 

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

    

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Firefox Browser یکی از بهترین ، کارآمد ترین و قدرتمند ترین مرورگرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . با فایرفاکس قدرت را در دستان خود احساس کنید ! دیگر نیاز نیست نگران فاش شدن اطلاعات شخصی خود باشید ، بلکه تنها کافی است این مرورگر را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس به راحتی و با خیال آسوده در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . سایت های مورد علاقه خود را به عنوان بوکمارک ذخیره نموده و در سریع ترین زمان ممکن به آن ها دسترسی داشته باشید . تجربه خوبی از کار کردن با فایرفاکس داشته باشید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دکمه ی Quickshare

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

 

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

             Opera Mini browser for Android پرسرعت ترین مرورگر اندروید در جهان می باشد. از نظر سرعت، اپرا جزء یکی از پر سرعت ترین و کارآمد ترین مرورگر برای اندروید است که دارای تنظیمات بسیاری می باشد. از نظر محیط، استفاده از این مرورگر بسیار آسان می باشد و می توانید خیلی راحت و با سرعت بالا آن را اجرا کنید. از نظر صرفه جویی در هزینه، اپرا تا بیش از ۹۰% با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های فشرده سازی، هزینه اینترنت شما را کاهش می دهد. استفاده از تمامی امکانات این برنامه کاملا رایگان می باشد. از ویژگی های این برنامه بالا بودن سرعت نوشتن آدرس سایت و قابلیت ثبت در لیست علاقه مندی ها، باز کردن نامحدود تب و صفحات هوشمند، ترجمه صفحات وب، خواندن آسان و استاندارد صفحه ها و … می باشد.

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰
                                                   
  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰


 

Spartan Combat یک بازی دفاع از قلعه بسیار زیبا می باشد که لذت واقعی تیر اندازی با کمان را به شما خواهد داد. حماسه این خدای جنگ در تاریخ یونان شناخته شده است. بعضی می گویند او پسر زئوس است و افسانه دیگر این است که توسط هادس به زمین فرستاده شده است. همچنین قصه ی دیگری وجود دارد که او همان آپولو در لباس مبدل است. حال شما با قدرت هرکول مانند خود باید مانند یک برج دفاعی در برابر نیروهای شیطانی ایستادگی کنید. همراه با قدرت و سرعت فوق العاده خود شما قدرتمند ترین سربازی هستید که تاکنون دیده شده است.

ویژگی های بازی:

- انواع سلاح ها و جادو ها

- نبرد قهرمانان با اربابان قبیله ها

- انجام همزمان حمله و دفاع

- اعتیاد آور و جذاب

پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

دانلود بازی مبارزه اسپارتان Spartan Combat v1.0 اندروید, ۵٫۰ out of 5 based on 1 rating           
  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰


 

قبیله خود را رهبری نمایید تا پیروز میدان باشید! Clash of Clans یک بازی استراتژی زیبا می باشد که در آن باید روستا خود را بسازید و نیرو های نظامی خود را تربیت نمایید. این بازی ترکیبی از یک بازی استراتژی سریع و مبارزه ای می باشد که در آن جادوگرها، بربرها، اژدها و دیگر مبارزان برتر تاریخ وجود دارند، هرچه قلمرو شما وسیع تر باشد به همان اندازه هم باید نیروهای بیشتری داشته باشید تا در حملات مختلف پیروز میدان باشید.

برخی از ویژگی های بازی:

- ساخت روستا در مکان دلخواه

- نبرد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان

- پیوند با سایر بازیکنان برای نبرد نهایی

- ۱۴ مرحله زیبا و جذاب

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰


یش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Hexamob Recovery PRO Undelete این امکان را به شما می دهد تا فایل های پاک شده در مموری کارت را مجددا بازیابی کنید . به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن فایل های خود را بازیابی  کرده و به آن ها دسترسی داشته باشید . لازم به ذکر است که این برنامه تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

ویژگی های اصلی:

بازگردنای فایل ها ازUSB storage devices

پشتیبانی از سیستم های ext2,ext3,ext4

بازیابی آسان فایل ها در گوشی

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

قابلیت ها:

1-مرور آسان و بی دردسر اکثر صفحات وب و پشتیبانی از ریدایرکت های rappidshare & 4shared & Gmail و...

2-سرعت مناسب

3-فایل منیجر بسیار خوش دست و راحت

4-دانلود منیجر بسیار عالی با قابلیت pause and resume

5 -70 MB هاست رایگان جهت دانلود آفلاین و 1GB temp storage

6-دسترسی آنلاین به بوکمارک ها

7-قابلیت بسیار مهم و کاربردی Tabbing

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰


                                                                            wechat نرم افزاری است برای تماس صوتی و تصویری  رایگان که در سطح جهان بیش از یک میلیون کاربر دارد شما کاربران عزیز میتوانید پس از دانلود برنامه وی چت آنرا نصب و در آن عضو شوید سپس بصورت رایگان با یکدیگر مکالمه کنید.                                                                                                              

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Thor: TDW – The Official Game  شما باید به جنگ با خدای تاریکی ها رفته و آن ها را برای همیشه نابود کنید . نیروی تاریکی مجددا قصد دارد تا بر جهان حکمرانی کند . به بزرگترین نیروها پیوسته و نیروی تاریکی را نابود کنید . بیش از ۹۰ ماموریت در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را پشت سر بگذارید . دقت داشته باشید که برای نابودی دشمنان بهترین و قوی ترین سلاح ها در اختیارتان خواهد بود . خودتان را برای محاصره و نبرد با نیروی تاریکی آماده کنید . پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن سلاح های قوی

بیش از ۹۰ ماموریت هیجان انگیز

نابود کردن نیروی تاریکی

محاصره کردن نیروی شر                                                                                               

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰


ش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر عاشق بازی های گرافیکی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Call of Duty®: Strike Team را از دست ندهید . سال ۲۰۲۰ فرا رسیده است . تنش ها در میان کشورهای ابرقدرت بالا رفته و هر کدام از این کشور ها خود را برای جنگ آماده می کنند . در میان جنگ و خونریزی ناگهان یک کشور بیگانه به صورت غافلگیرانه به آمریکا حمله می کند . ماموریت شما در این بازی این است تا با استفاده از مهارت خود دشمنان را از بین برده و عاملین این حمله را دستگیر کنید . با استفاده از سلاح ها و زره هایی که در تن دارید دشمنان خود را نابود کنید . دقت داشته باشید که برای از بین بردن دشمنان سلاح های قدرتمندی در اختیار شما قرار خواهد گرفت . اگر به سری بازی های ندای وظیفه علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به در دسترس بودن سلاح های نابود کننده ، گرافیک بسیار عالی ، سفارشی سازی سلاح ها ، در دسترس بودن حالت کمپین و وجود جلوه های صوتی بی نظیر اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن سلاح های ویران کننده

ارائه با گرافیک اچ دی بی نظیر

جلوه های صوتی بسیار عالی

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰


پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید به آخرین قسمت ارایه شده از بازی تحسین شده سبک اکشن شهر گناه سفر کنید اکنون Gangstar          Vegas پیش روی شماست ؛ هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

ویژگی های بازی :
- ۸۰ ماموریت مختلف
- امکان ساخت میدان های گنگستری و مسابقات مافیایی
- بهره گیری از فناوری HAVOK PHYSICS به منظور هر چه زیباتر کردن فیزیک بازی
- انجام بازی به صورت Open-World ( قابلیت گشت و گذار در شهر بدون انجام ماموریت )
- قابلیت سوار شدن بر ماشین های دیوانه وار ، موتور و حتی جت های جنگی
- بهره مندی از موزیک های بسیار زیبا

 توجه داشته باشید برای نصب و اجرای این بازی به حداقل ۲٫۵ گیگابایت فضای خالی بر روی حافظه اندروید خود نیاز دارید .                                                                                                  

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰


پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است ! Dream League Soccer شانس شما برای تبدیل کردن تیم خود به برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد !
بازیکنان جدید را به خدمت گرفته ، استادیوم خود را ارتقا داده و با قرار دادن تمرین های مختلف برای تیم خود آنها را به شکوهی که در ذهن تان متصور هستید برسانید . بازی پیش رو بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که می خواهند حس مالکیت یک باشگاه فوتبال را داشته باشند . در این بازی نیز همانند دنیای واقعی خواهید توانست با استفاده از پول هایی که در اختیار دارید اقدام به ترانسفر کردن بازیکنان دلخواه به تیم خود یا فروختن آنها به تیم های دیگر نمایید . افزودن بر این با کنترلرهای بسیار ساده اما کاربردی بازی که در یک محیط گرافیکی جذاب قرار گرفته اند خواهید توانست حس انجام بازی فوتبال را نیز در وجود خود تجربه کنید . بنابراین اگر از علاقه مندان فوتبال هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید .                                                             

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰



پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

 ۵ سال پیش ، کار جانسون برای فرار از فشار های روانی که در زندگی اش وجود داشت از شهر خود لوس سانتوس گریخته و به سن آندریاس گام گذاشت غافل از آنکه این شهر ، خود مکانی خطرناک تر و پر از دردسر برای او خواهد بود . جایی که تمامی نقاط آن را گنگستر ها و مواد فروشان به تصرف خود در آورنده اند ؛ جایی که میلیونر ها و حتی ستارگان فیلم ها در فساد غوطه ور بوده اند .

اکنون دهه ۹۰ است و کارل به خانه بازگشته . مادرش به قتل رسیده و خانواده و بچه محل هایش با سیاه بختی هایی بزرگ رو به رو شده اند و اکنون این وظیفه CJ است که به نجات خانواده شتافته و کنترل خیابان های سن آندریاس را بر عهده بگیرد .

Grand Theft Auto: San Andreas یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی های کامپیوتری در طول تاریخ است که از سوی کمپانی Rockstar ارایه گردیده است و با ورود به اندروید ، اکنون لقب بزرگ ترین بازی Open-World دنیای اندروید را نیز به خود اختصاص داده است ؛ جایی که می توانید در آن آزادانه به گشت و گذار پرداخته و ماموریت های از پیش تعیین شده را با موفقیت پشت سر بگذارید . این بازی با بیش از ۷۰ ساعت گیم پلی خود می تواند تا مدت ها شما را به خود سرگرم بسازد .

 

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰



پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

THE GODS HD  یک بازی بسیار زیبا با گرافیکی خارق العاده است که به لطف بهره گیری از Unreal Engine 3 و در سبک ARGP طراحی و ارایه گردیده است . نسخه نخست این گیم برای پلتفرم iOS ریلیز گردیده بود که پس از کسب موفقیت های فراوان اکنون پای در اندروید گذاشته است . گرافیک شبه کنسول ، استایل واقع گرایانه و قابلیت های منحصر به فرد کاراکتر های موجود آن را به یکی از بی بدیل ترین بازی های اچ دی اکشنی که تاکنون برای گوشی های موبایل طراحی شده  تبدیل نموده است . اگر فکر می کنید برای نبرد های خونین آماده اید اکنون بازی خدایان را دانلود نموده و از آن لذت ببرید                                          !

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰



پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Running Shadow ترکیبی منحصر به فرد از سبک های بازی فرار و نقش‌آفرینی فانتزی می‌باشد که به همراه فیزیک معمول این نوع سبک بازی، داستانی افسانه ای و پر از رمز و راز و چیزهای جذاب را در خود دارد. 

ویژگی‌ها:

مکان‌های جالب: قلعه های اشرافی، مخفیگاه راهزنان، فاضلاب، زندان شهر و بسیاری دیگر

بیش از ۲۰ شخصیت منحصر به فرد

بیش ا ز ۸ لباس برای قهرمان اصلی بازی

سیستم مبارزه منحصر به فرد

حقه های پنهان الفی که با  یادگیری آن می‌توانید موانع را از سر راه خود بردارید

حقه های جادویی ویژه که شخصیت بازی را به سایه تبدیل می‌کند.

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰



پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به بازی رسمی فیلم پلیس آهنی خوش آمدید. وقتی در سال ۲۰۲۸ پلیسی به نام الکس مورفی هنگام انجام وظیفه به شدت آسیب می‌بیند، شرکت چند ملیتی OmniCorp شانس خود را برای تبدیل او به یک افسر پلیس با یک نیمه انسان و یک نیمه ربات امتحان می‌کند. در این نسخه بازی می‌توانید در شهری جدید به نام تهران به مبارزه بپردازید، با اضافه شدن اسلحه موشک‌انداز جدید می‌توانید قدرت تخریب پلیس آهنی را افزایش دهید و می‌توانید لباس‌های جدیدی را امتحان کنید.

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

                                                                                                                   

Deus Ex: The Fall شروع یک ماجراجویی از سری بازی های تحسین شده Deus Ex می باشد که برای اسمارت فون ها و تبلت های تحت اندروید ارایه گردیده است .
اکنون در سال ۲۰۲۷ قرار داریم ؛ عصری طلایی برای علم ، تکنولوژی و البته تهدید های بشریت . Ben Saxon یک از جان گذشته ی بریتانیایی است که برخواسته تا جهان را از خطری که اکنون به صورت جدی تهدیدش می کند . اکنون وظیقه شماست که با کمک کردن به او در رسیدن به این هدف بزرگ یاری اش برسانید . این بازی با در اختیار داشتن گرافیک شبه کنسول خود بی شک خواهد توانست نظر شما را به خود جلب نماید .

ویژگی ها :
- خط داستانی مبتنی بر RPG
- نبرد برای بقا و البته نجات زمین
- ساعت ها گیم پلی با روش های مختلف انجام بازی
- بهره گیری از گرافیک ، موزیک و صدهای با کیفیت بالا
- تاچ اسکرین فوق العاده

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰



 پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

پس از قرن‌ها صلح و آرامش تحت حکومت آرمروس، اسقف پلید دروازه‌ای را به دنیای زیر زمین باز کرده و پادشاه تاریکی و ارتش آن را فرا می‌خواند. در بازی Iron Knights سعی کنید این دنیا که پر از خون و هرج و مرج شده است را از دست پادشاه تاریکی نجات دهید.

ویژگی‌ها:

گرافیک سه بعدی شگفت‌انگیز

صدها دشمن را قطعه قطعه کنید

با استفاده از بیش از ۱۰۰۰ آیتم تجهیزات خود را ارتقاء دهید

با همکاری دوستانتان غول‌ها را از پا دربیاورید

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰



پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 در بازی Police Chase 3D  شما در نقش پلیس قرار داشته که بایستی خلافکاران را دستگیر کنید . جنایتکاران را دستگیر کرده و آن ها را مجازات نمایید . بیش از ۶ ماشین پلیس در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری امتیازات در شبکه های اجتماعی اشاره داشت .
تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

 

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

    

Life Of Black Tiger Apk v1.2

Life Of Black Tiger نمایشگر داستان یک ببر سیاه و سفید بوده که پس از تولد از طرف پدر و مادر خود طرد می شود ! خانواده اش او را رها کردند و اکنون این ببر باید بتواند با مقاومت در برابر دیگر حیوانات بر روی پای خود بیاستد . وظیفه شما به عنوان یک بازیکن این است که اجازه ندهید انسان ها او را شکار کنند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به دعوت از دوستان برای انجام بازی ، گرافیک خیلی خوب ، انجام بازی به صورت چند نفره ، ارتقا توانایی ها و نابود کردن دشمنان با سرعت بالا اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

نجات ببر از از دست انسان ها

ارتقا توانایی های خود

گرافیک خیلی خوب

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

     پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

اگر عاشق بازی های هیجانی و تیراندازی هستید بدون شک مجذوب Evolution: Battle for Utopia  خواهید شد . در این بازی شما در نقش یک کاپیتان قرار داشته که بایستی به یک سیاره دور افتاده سفر کنید . با دشمنان خود مبارزه نموده و آن ها را برای همیشه نابود نمایید . با استفاده از یک سیستم منحصر به فرد دشمنان را از پای درآورید .  و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

کاوش در جهان های مختلف

نابود کردن تمامی دشمنان

گرافیک بسیار خوب

گیم پلی هیجانی

  • alireza kamali
  • ۰
  • ۰

                 مرورگر UC Browser یکی از سریعترین مرورگر های اینترنتی که برای اندروید طراحی شده است می باشد که شما می توانید آن را نصب کنید و تفاوت سرعت را با دیگر مرورگر ها احساس کنید. این مرورگر دارای تاریخچه برای وبسایت هایی که شما وارد آن های می شوید می باشد و آدرس وبسایت را ذخیره می کند که برای دفعه ی بعد نیاز به وارد کردن دوباره وبسایت وجود نداشته باشد و شما کاربران اگر نخواستید می توانید وارد تنظیمات این مرورگر شوید و تاریخچه و یا حتی کش آن را به سادگی پاک کنید. این مرورگر دارای رابط کاربری ساده و راحت و زیبا می باشد. این مرورگر دارای بروزرسانی هایی می باشد که در هر بار بروزرسانی ظاهر و سرعت و امنیت آن بالاتر می رود. ازدیگر قابلیت های این نرم افزار می تاون به فشرده سازی صفحات وب برای بالا بردن سرعت لود وبسایت مورد نظر، پشتیبانی کردن از Tab ها، دارای قابلیت نمایش دادن صفحات وب در دو حالت کامل و مخصوص موبایل، دارا بودن جست و جو کاملا پیشرفته، ذخیره کردن صفحات و آدرس وبسایت های اینترنتی، قابلیت مدیریت فایل ها، دارا بودن حالت مطالعه در شب و … اشاره کرد.  UC Browser همینک آماده دانلود می باشد.             

  • alireza kamali